Červen 2007

Koncert oboe + organ 28.6.2007

29. června 2007 v 21:56 | Michal Sevruk( M. CEBPYK)
28.6.2007 р.í 19.8.2007 в 18.00 у Празі відбулися концерти духової та органної музики. Виконавці - гобой/oboe/ Міхал Севрук, орган/ orhan/ - Владімір Єлінек.
В програмі виконувалися твори Й.С.Баха, Г.Ф. Генделя, К.Ф.Е.Баха, Б.Марчелло, Б.М.Черногорського, А.Вівалді, В.А.Моцарта.Творча співпраця двох виконавців триває вже 10 років, на протязі яких було проведено в Празі та Чеській республіцi багато цікавих концертів. Окрім гобоя і органу в концертах беруть участь скрипка та вокалісти. Разом з барокною та класичною музикою в концертних програмах музиканти виконують сучасні твори та свої особисті імпровізації .

Анатолій Білошицький -- (1950-1994)

25. června 2007 v 7:31
Анатолій Білошицький - (1950-1994) народився в місті Коростені на Житомирщині В дитстві навчався в місцевій музичній школі по класу баян .В 1967 році поступив на другий курс Житомирського музичного училища ім.В.С.Косенко. З 1968-1970 p. проходив військову службу у духовому оркестрі м. Овруча. Диригентом оркестру був майор Мязь.Після армії продовжував навчання в музичному училищі, яке закінчив у 1972 р. за фахом баян та диригування.Під час навчання в музучилищі грає в різноманітних ансамблях та оркестрах,починає складати твори для баяна та камерних ансамблів,серйoзно цікавиться кoмпозицією та диригуванням.З першого разу до консерваторії не поступив і рік працював у музичній школі м. Коростеня.Від природи працьовитий і свідомий Анатолій готується до вступних екзаменів і в 1973 р. поступає до Київської державної консерваторії ім.П.І.Чайковського, де навчається на баяні у класі В.Панькова . Студентські роки були досить насичені і плідні.Анатолій Білошицький встиг закінчити декілька факультетів.Спочатку як баяніст,потім як диригент і композитор.В перші роки працює в Київському музичному училищі ім.Р.М.Глієра на відділі народних інструментів та веде студентський оркестр народних інструментів.Потім був запрошений до Київської державної консерваторії ім.П.І.Чайковського , де веде студентський оркестр народних інструментів.В 1993р. прийняв запрошення і очолив Державний духовий оркестр України.Праця в оркестрі наповнила творчий шлях А.Білошицького давала змогу в більшій мірі розкрити свій творчий потенціал,але передчасна смерть в 1994р.не дала змоги наповнини творчі задуми.Анатолій Білошицький прожив не довге життя лише 40 років,але зарекомендував себе як талановитий різнобокий музичний фахівець:виконавець,диригент,композитор.Їм було складено ряд творів для симфонічного оркестру,оркестру народних інструментів,баяну та різноманітних ансамблів.Деякі і твори були записані у фонд українського радіо.Останні роки його життя були плідні і цікаві.Його твори виконували на концертах київських музичних фестивалів та пленумів композиторів України провідні симфонічни оркестри .Коли подивишся нові видання нот ,то серед невеликої кількості українських публікацій є твори Анатолія Білошицького.З дебілшого це твори для баяна.Память про А.Білошицького залишиться в його музиці яка виконується українськими і закордонними музикантами.В память просвого земляка та випускника, місцева музична школа міста Коростеня носить його імя.
Презентация книги «Свята до музики любов»

27 февраля 2008 года в музыкальной гостиной отдела искусств Луганской областной библиотеки для юношества состоялась презентация книги «Свята до музики любов».
Книга посвящена жизни и творчеству Анатолия Белошицкого - талантливого композитора, блестящего исполнителя, педагога, автора музыковедческих разработок, который жил и творил во 2-й половине 20 века и внезапно, в период творческого взлета ушел из жизни.
Данная книга - это сборник воспоминаний близких людей, друзей и знакомых А.Белошицкого о нем, о его творчестве. В воспоминаниях матери и близких друзей А.Белошицкий предстает как душевно тонкий, отзывчивый человек, главная цель жизни которого - любовь к ее Величеству Музыке, в воспоминаниях однокурсников, знакомых мы видим яркую, творческую, неординарную личность.
Инициатором встречи и презентации книги стал Александр Литвинов - кандидат философских наук, кандидат юридических наук, доцент, заведующий кафедрой Луганской академии внутренних дел имени 10-летия Независимости Украины, близкий друг и однокурсник А.Белошицкого по учебе в Киевской консерватории.
На презентации присутствовали начальник управления культуры и туризма Луганской областной администрации А.Э.Овчаренко, заслуженный деятель искусств Украины, художественный руководитель ансамбля «Киевская Русь» В.И.Фалалеев, преподаватели музыкальных дисциплин института культуры и искусств Луганского национального педагогического университета им. Т.Г.Шевченко, Луганского областного колледжа культуры и искусств.
Во время встречи звучала музыка композитора Анатолия Белошицкого в исполнении студентов института культуры и искусств Луганского национального педагогического университета им. Т.Г.Шевченко.

Київський квартет баяністів яким керує бувший однокурсник і колега Сергій Грінченко в своєму репертуарі постійно виконує твори А. Білошицького а саме:
69.
А. Білошицький (1950-1994)
Сюїта "З глибини столітть" :
1.Київ стольний; 2.Скоморохи; 3.Купальня княгині Ольги; 4.Рік - 943. На стінах Іскоростеня; 5.Древлянське попілище; 6.Слава Володимиру і Добрині Малкитичу.
70.
А. Білошицький -``-
Дві джазові імпровізації : 1.Елегічна прелюдія; 2.Два корифеї

Київська державна консерваторія ім.П.I.Чайковського
Великий зал

КОНЦЕРТ ДУХОВОЇ МУЗИКИ

У програмі твори українських та зарубіжних композиторів

Виконавці:

Державний духовий оркестр України
Диригент - АнатолійБілошицький

Зразково-показовий оркестр Національної гвардії України
Диригенти - Франсуа Каррі, Франсуа Буланже (Франція), Анатолій Молотай
Сюїта №3 "Іспанська" (V, VІ та VІІ частини) (Світова прем'єра) А. Білошицький -``- Дві джазові імпровізації : 1.Елегічна прелюдія; 2.Два корифеї
А. Білошицький (1950-1994) Сюїта "З глибини столітть" :
Anatoliy Beloshitskyy. The Seasons of the Year (АнатолійБілошицький. Пори року)
1. The Spring (Весна)
2. The Summer (Літо)
3. The Autumn (Осінь)
4. The Winter (Зима)

koncerty

18. června 2007 v 20:54 | Michal Sevruk( M. CEBPYK)
KONCERT MIK Čt 28.června´07
Michail SEVRUK -hoboj Vladimír JELÍNEK - varhany

1 Georg Friedrich HÄNDEL 1685-1759 Messiah Chorus "Alleluia"

2 Georg Friedrich HÄNDEL Koncert B-dur I.Adagio

II.Allegro
III.Largo
IV.Vivace

3 Johann Sebastian BACH 1685-1750 Fantasia g-moll BWV 541a

4 Carl Philipp Emanuel BACH 1714-1788 Tema s variacemi F-dur

5 Benedetto MARCELLO 1686-1739 Koncert c-moll I.Allegro moderato

II.Adagio

III.Allegro
6 Bohuslav Matěj ČERNOHORSKÝ 1684-1742 Toccata C-dur
7 Domenico ZIPOLI 1688-1726 Versetti a Canzona e-moll
8 Antonio Lucio VIVALDI 1678-1741 Koncert a-moll I.Allegro molto
II.Adagio
III.Allegro
9 varhanní improvizace na temata gregoriánského chorálu
10 Wolfgang Amadeus MOZART 1756-1791 Exsultate iubilate III.Alleluia
..........................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
PŘIJĎTE POMOCI domácímu hospicu "CESTA DOMŮ"
starajícímu se o důstojný závěr života nevyléčitelně nemocných v prostředí jejich domova
VĚRA VELÍŠKOVÁ - soprán

MICHAL SEVRUK - hoboj

VLADIMÍR JELÍNEK - varhany

Vás i Vaše blízké srdečně zvou na

B E N E F I Č N Í K O N C E R T

do historického prostředí kostela sv. MARTINA "ve Zdi"
Praha 1 , Staré Město , Martinská 8
bezbariérový vstup , WC
v pátek 22.září 2006 , začátek v 19:30 hodin , délka 65´
metro Můstek n. Národní třída , tram 6,9,18,
Vaše dobrovolné vstupné bude plně věnováno domácímu hospicu
(zapečetěná pokladna s oficiálním povolením MF ČR
Součástí koncertu bude minivýstavka o práci hospice
Předneseme Vám skladby autorů :
E.de Valderrábano , G.G.Carissimi , J.S.Bach , A.Dvořák ,D.D.Šostakovič , varhanní improvizace

Těšíme se na Vaši návštěvu a upřímně děkujeme všem , kteří

CESTU DOMŮ podpořili minulým benefičním koncertem

.....................................................................................................................................................
M Č PRAHA ĎÁBLICE
Program Vánočního koncertu 20.12. 2005 od 19.00 hod
V atriu Z Š U Parkánu 11/17
v podaní:
Michal Sevruk -- hoboj
Jana Hřebiková - housle
Jaromír Novotný -- fagot
Vladimír Jelinek - klavir
Veronika Lozoviuková - sopran a vedoucí pěveckého sboru
1. Robert Valentine Sonata č.2.
2. Bohuslav Martinů 5 písní z " Nového špalíčku" Touha, Veselá dievča,
Prosba, Vysoká veža, Otevrení slovečkem
3.Arcangello Corelli Sonata in B
4.J.S. Bach O Jesulein suB
5.Daniel Purcell Sonata in F
6.Jan Michalička Pastorella in G
6.Vladimír Jelinek Toccatina giocosa č.2.
7. A. Michna Vánoční mágnet,Vánoční kolíbka,Vánoční rosička,
Vánoční roztomilost,Vánoční vinšovaná pošta
8.Petr Eben Antifona
9.Orlando di Lasso Madonna ma pieta
10.M. Praetorius Liebste, Lass uns eilen
11.Z. Lukáš Sanctus
12.C.Saint-Saens Tolite hostias
13.Tradicionál arr.D.Vančura, L.Novák -Já se těším
14J.Lennon/P.Mc Cartney arr.B.L.Burstrom - Yesterday
15.Afrikánská píseň Choo choo Loza
19.Vánoční písně renesanční arr.D. Vančura, J. Tichota
20. Scott Joplin Cleopha
....................................................................................................................................................

Radomysl / Радомисль /Радомишль -старий

10. června 2007 v 11:40 | Sevruk Michal ( Михайло Севрук)
Вулиця Присутня
Prisutstvennaya Street
Радомисль -Radomysl
Олександрівська вулиця
Alexandrovskaya Street
Радомисль -Radomysl
Погляд на міст р.Тетерів
Радомисль -Radomysl
Синагога в м.Радомисль
The Synagogu, Radomysl
Burnt in 1921
Гімназія- Радомисль
The school for the boys
Реальне 4 річне училище
The schoul, Радомисль - Radomysl
Бульвар -The Boulevard
Пам'ятник царю Олександру 11
The monument of Tsar Alexander II
Радомисль -Radomysl
Погляд на водяну вежу
View of city hall and water tower
Радомисль -Radomysl
Погляд на Радомисль -Radomysl з водяної вежі
View from water tower
to the right side of the town
Погляд на Радомисль -Radomysl з водяної вежі

View from water tower
to the left side of the town
Католичний костел Радомисль -
The Catholic chirch- Radomysl
Православна церква св.Миколи-Чудотворця Радомисль
The Orthodox Cathedral -Radomysl

Погляд на м. Радомисль з р.Тетерів

View of the town from Teterev River
There are women's baths on the river bank


Русанівська вулиця в Радомислі
Rusanovskaya Street
The wrong description on the postcard:
Rugalovskaya Street
The three-storey house on the left end of the street is the synagogue
Центр міста Радомисля
The city center
Театр в м.Раломисль
The Theater

Nosyrjev/Носирєв Є.Р.

4. června 2007 v 10:36 | Michal Sevruk( M. CEBPYK)

Носирєв Євгеній Романович


Носирєв Євгеній Романович (22 травня 1919, Читa - 10 квітня 1989, Київ) - гобоїст, професор-педагог, вчений- музикознавець, кандидат мистецтвознавства. Похований на міському кладовищі м.Києва «Берковці».

Роки навчання

Педагогічна праця

Учні

Закінчив в 1943 р. Рязанське музичне училище по класу гобоя (кл.Григорова), в 1949 р. Московську консерваторію ім.П.І. Чайковського (кл.М. Іванова.) Паралельно з навчанням в консерваторії навчався у Московському університеті на кафедрі іноземних мов: англійська, німецька, італійська. В роки другої світової війни із-за скрутного матеріального становища вимушений був перервати навчання. Деякий час працював у симфонічнoму оркестрі м.Кисловодська, але на вимоги свого профеора М.Іванова повернувся до Москви, щоб закінчити консерваторію. Після закінчення консерваторії з 1949 р.-1962р. працював солістом симфонічного оркестру Саратовської філармонії і вів клас гобою в Саратовській консерваторії ім.Собінова(до 1966р.)В 1959 р. захистив кандидатську дисертацію з історії і методики навчання гри на гобої і йому був присвоєний титул кандидат мистецвознавства.З 1960 р. доцент, з 1969 р.виконує обов'язки професора, а з 1975р професор. Серед студентів саратовського періоду: Тарасов,В.Панькін,Є.Хохолков,Б.Слюсарев.В 1966р.Носирєв Є.Р. був запрошений очолити кафедру духових та ударних інструментів Донецького музично-педагогічного інституту де працював до 1971 року. З 1971р. очолює кафедру духових та ударних інструментів Київської державної консерваторії ім.П.І.Чайковського i веде клас гобою. Очоливши кафедру, Носирєв Є.Р. підняв престиж духового виконавства на Україні, а саме за його активної участі було підготовлено і проведено республіканський конкурс виконавців на духових ітструментах в 1976р, cприяв розширенню педагогічного складу, доцентів та професорів. За його активної участі та при допомозі педагогів духової кафедри був створений Державний духовий оркестр України(нині Національний духовий оркестр України). На посаді завідуючого кафедрою був з 1971р. по 1975р., а з 1975 р.по1984 р.Носирєв був призначений проректором з наукової праці Київської державної консерваторії ім.П.І.Чайковського. Він являється автором багатьох теоретичних праць з історії музики, зокрема з історії духового виконавства України та СРСР,методики навчання гри на гобої та історії гобою. Серед його учнів саратовсько -донецького періоду: Тарасов- викладач класу гобою в м.Чебоксари(педагог Любимова), В.Панькін - соліст державного симфонічного оркестру України та симфонічного оркестру Держтелерадіо України, Є.Хохолков -викладач Донецького музично-педагогічного інституту та соліст симфонічного оркестру Маріїнського театру в Ленінграді,Б.Слюсарєв- соліст симфонічного оркестру Запоріжської філармонії та соліст військового духового оркестру міністерства оборони СРСР, а потім Росії, В.Носков -викладач, П.Свіридов-соліст симфонічного оркестру Запоріжської філармоніі. Київський період: А. Кулик- соліст державного симфонічного оркестру України та симфонічного оркестру дитячої опери в Києві, В.Черніговський - соліст симфонічного оркестру Дніпропетровської орери та Державного симфонічного оркестру України, В.Возняк- викладач ,М.Севрук- соліст симфонічного оркестру Державної телерадіо компанії України та викладач Київського музичного училища ім.Р.М.Глієра.,В.Міщенко -соліст оркестру народних інструментів Держтелерадіо України та Державного симфонічного оркестру України, В.Романюк-соліст Естрадно-симфонічного оркестру України, І .Пономар -соліст Державного естрадно-симфонічного оркестру України та симфонічного оркестру Львівської філармонії, П.Федьків та ін. Носирєв Євгеній Романович належить до музикантів та педагогів, які внесли значний вклад в розвиток духового музичного виконавства, історії та методики навчання гри на гобої .Був виваженою, інтелигентною людиною.Дуже добре розумівся в історії, мистецтві, філології та іноземних мовах.В науковій роботі консерваторії залишив по собі помітний вклад, систематизував науковий процес , та залучив до творчого процесу шляхом досліджень та методичних праць багатьох викладачів як старшого так і молодшого покоління консерваторії. До студентів завжди ставився по- батьківьки ,був дуже ввічливий і ніколи неховався зверхньо. Мав великий перегляд у модерних трендах по виробі гобоїв, тростин, нотової та методичної літератури,нетрадиційних способах гри та прийомів витворення тонів, та акордів на гобої, ланцюгового дихання . Він , знаючи мови, підтримував звязки з багатьма закордонними педагогами , музикантами та вченими в області музикознавства і духової музики.Сорок років продовжувалась педагогічна діяльність Носирєва Є.Р. у вищих навчальних закладах Саратова, Донецька, Києва. Його учні працюють солістами-гобоїстами в багатьох симфонічних, оперних і камерних оркестрах, викладають в музичних училищах і консерваторіях України і за кордоном.Память про педагога ,товариша професора, майстра своєї справи завжди будемо носити в наших серцях.
3.6. 2007 р.місто Прага , Михайло Севрук

Leon Goossens

2. června 2007 v 23:09 | M.Sevruk

Леон Гуссенс

photo of Goossens as a young man
Леон Гуссенс (1897-1988) видатний Британський гобоїст. Народився в Ліверпулі і навчався у Королівському Музичному Коледжі(1911-1914)У віці 17 років почав працювати в оркестрі Королівської опери.Після війни продовжував працювати в Королівській опері а в 1924 р. перейшов до Ковен Гардену де працював до 1932 р. а потім почав грати в Королівській філармонії.. Його батько Євген Гуссенс був віолончеліст і оперний диригент.Сестра Сідонія Гуссенс -арфістка. На протязі великого життжвого шляху,а він дожив віку 93 роки і майже до останніх днів життя, як подається інформація з різних джерел, Л.Гуссенс продовжував грати на гобої.Окрім оркестрової практики тісто співапрацював з видатними композиторами Бріттеном,Елгарем,Бліссом,Баксом.Був першим виконавцем їх творів.Саме Б.Бріттет написав твір про соловий гобой « Шість метаморфоз» по Овідію з присвяченням Л.Гуссенсу.Залишив після себе величезну колекцію записаних творів від бароко до сучасних авторів.Багато подорожував із соловими концертами.В кінці 50 років відбувся концерт в залі Київської філармoнії в якому Л.Гуссенс виконував твір про соловий гобой « Шість метаморфоз» по Овідію.
Lйon Goossens was born in Liverpool in 1897, the son of violinist and opera conductor Eugиne Goossens, and brother of conductor and composer also called Eugиne. After a preliminary study of the piano he began learning the oboe when he was eight, and at the age of ten made some professional appearances. He then studied at the Royal College of Music (1911-14) and became principal oboe of the Queen's Hall Orchestra at the age of 17. After war service, during which he was wounded, he returned to the Queen's Hall Orchestra, transferring to Covent Garden in 1924, where he sometimes took charge of orchestral rehearsals when Beecham was late in arriving. He also played in the Royal Philharmonic Society's orchestra and, on its foundation in 1932, the LPO. He had meanwhile undertaken many solo engagements, and been acclaimed on both sides of the Atlantic as the finest oboist of his day. Recognition of his exceptional gifts encouraged almost every notable English composer to write for him: these included Bax, Bliss, Britten, Elgar (one uncompleted movement of an unfinished suite), Vaughan Williams and many others. A serious car accident in 1962 severely damaged his teeth and lips, but with great courage and persistence he developed a new technique, and by 1966 had resumed his career with virtually undiminished powers.

Goossens' principal contribution to the oboe has been to refine and sweeten its tone to reveal thereby a new flexibility and expressiveness; controlled by a brilliant technique and at the service of a persuasive and individual artistry, this has given the oboe a new standing as a solo instrument. He died in 1988. Notes after John Warrack